اعضای فراكسیون العراقیه در جلسه امروز كابینه عراق شركت كردند
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرگزاری رویترز از بغداد، 'علی العلاق' دبیر كل كابینه عراق پس از نشست كابینه در روز سه شنبه اظهار داشت: همه وزرای العراقیه در این جلسه شركت كردند و نخست وزیر از بازگشت آنها استقبال كرد.

عدم حضور اعضای فراكسیون العراقیه در جلسات كابینه و پارلمان عراق از آنجا شروع شد كه دولت نوری مالكی نخست وزیر این كشور خواستار بازداشت طارق الهاشمی معاون رییس جمهوری عراق به اتهام اداره یك جوخه مرگ و عزل 'صالح المطلق' معاون مالكی شد. العراقیه نیز در واكنش به این درخواست، جلسات پارلمان و كابینه را تحریم كرد.

از سویی العراقیه هفته گذشته به تحریم پارلمان پایان داد، اما چند تن از 8 وزیر این فراكسیون از بازگشت به كار تا روز سه شنبه خودداری كردند.

وزرای دارایی، علوم و آموزش به تحریم خود ادامه دادند تا بدین نحو خواستار بازگشت المطلق به دولت شوند. المطلق علنا از نوری مالكی انتقاد كرده است.

طبق این گزارش، 'ارشد صالحی' یكی از نمایندگان فراكسیون العراقیه اظهار داشت: 'احساس كردیم كه باید به پارلمان بازگردیم، زیرا مشكلات را باید در آنجا و در كابینه حل كرد.' وی افزود موضوعات بسیار مهمی برای بحث وجود دارد و این كار در غیاب برخی طرف ها ممكن نیست.

مترجمام**9109 **1423





:: برچسب‌ها: آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: